20 januari 2012

Bok till salu (eller inte)!


Men alltså, jag tror att jag blir tokig.
När jag köpte del 3 och 4 i The mortal instruments-serien så ansträngde jag mig verkligen för att få samma omslag och format som på del 1 och 2. Jag ville ha dem häftade och i rätt storlek.
Kollade minst 38 gånger, och ändå är del 4 inbunden. Jag orkar inte...
Är det någon som verkligen vill ha City of Fallen Angels inbunden? I så fall kan ni få köpa den billigt. Den kostade 149 kr på adlibris och jag kastade kartongen innan tanken på retur slog mig, och är tillräckligt fåfäng för att köpa en ny i rätt format.
Den här är inte ens öppnad. Hör av dig om du är intresserad. 70 kr inkl frakt, kan det vara nåt?

Irriterande nog kanske jag måste behålla den här ändå eftersom den inte verkar finnas i det format so jag har på del 1-3. Arrgh! Det förstör hela bokhyllan!

4 kommentarer:

  1. Urk sånt är störigt, själv har jag inte lyckats hitta fyran alls i rätt storlek.
    Jag har de andra häftade och glansiga, i storpocket.
    Finns ju som mindre paperback också.

    men fyran har jag bara sett som häftat i en ännu större förmat än mitt.. jätteskumt :(

    SvaraRadera
  2. Men åh! Tänk om det är samma för mig! Jag blir galen på alla olika format. Hur ska man veta vilken som är vilken när man beställer? Jag har också stora häftade ju. Suck. Kanske måste behålla den inbundna då iaf...

    SvaraRadera
  3. Jag tror att jag har dessa:
    http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=1406336521
    Och min fjärde är i samma format. Ska kolla ISBN när jag kommer hem sen.

    SvaraRadera
  4. Det är dock inte samma förlag. Mina kommer från Margaret K. McElderry Books. Hörde att förlagen har lite olika format. Du får mäta höjden på dina. ;)

    SvaraRadera