16 november 2012

City of Bones- Trailer


Alltså, vad tycker ni om detta?
Jag blir galen över det faktum att Jamie Campbell Bower som Jace ser helt jävla fel ut, och Kevin Zegers som Alec passar inte heller. Ingen av dem når upp till mina förväntningar och bilderna jag har i mitt huvud. Lily Collins som Clary kan jag dock gå med på.
Alltså, jag vill inte vara elak, men Jamie Campbell Bower är verkligen inte snygg! Det går bara inte.
Vad tycker ni? Stämmer de med bilderna ni har från böckerna?

Och är det där en Silent Brother vi ser skymten av i slutet? Jag har inte föreställt mig dem så otäcka utan mer som en försiktig munk med ihopsydd mun. Inte ett monster.

Well, well, vi får väl se, för självklart ska jag se den trots allt. Hoppas bara att de gör nåt bra av Godfrey Gao som Magnus Bane. Annars blir jag förbannad på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar