4 oktober 2011

En mysig kväll med Smaragdernas bok




Igår följde jag med min vän Jeanette till Teater Brunnsgatan 4 för lite releasemingel i grönt tema.
Boken som stod i fokus var Smaragdernas bok av John Stephens som bla är manusförfattare till Gossip Girl, Gilmore Girls och OC.

Teatern var pyntad utifrån boken och bjöd på en nästan magisk miljö. Efter lite vin och mingel så blev John Stephens intervjuad via Skype, och sedan läste skådespelerskan Ellen Jelinek första kapitlet ur boken.
Vi fick alla boken med oss hem, och nu är jag nyfiken på att se om den är så fantastisk som alla säger. Jag återkommer om det.
En härlig kväll var det i alla fall.

Eftersom min kamera har stendött så har jag lånat några bilder av David Thunander som var kvällens fotograf. Mer bilder av honom kan du se här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar