27 mars 2012

Omslagstävling!

Hej, vill ni vara med på en liten omslagstävling?
 Jag har snott den här idén från Schitzo-Cookie's bokblogg, och hoppas att det är okej.
Min dator hatar dock mig idag, så ha lite överseende med bildernas storlek och så.
Så, reglerna är enkla. Titel på böckerna (och extra stjärna i kanten för författaren).
Bilderna har nr 1-12, med start uppifrån.
Maila dina svar till ibokensvarld@hotmail.com senast 10 april och glöm inte ditt namn och någon kontaktuppgift ifall du vinner.


Vinnaren (eller vinnarna) får välja på en av följande böcker:

På svenska:
1. Det borde finnas regler av Lina Arvidsson
2. Du vet var jag finns av Rachel Cohn
3.Mirakel av Renate Nergård
4. Lyckans hjul av Kajsa Ingemarsson (inbunden)
5. Kär i kärleken av Lina Forss (inbunden)
6. Besatt av Anne Cassidy (pocket)

På engelska:
7. Hush, hush av Becca Fitzpatrick
8. Jellicoe Road (på engelska) av Melina Marchetta
9. The Hunger Games- Mockingjay (del 3 i trilogin) av Suzanne Collins
10. Ironside av Holly Black
11. Twelve long months av Brian Malloy
12. Kobal av Paul Bryers

Samtliga böcker är med mjuk pärm om inget annat anges, och de är i fint skick även om det syns på ryggen på en del att jag läst dem. Främst på Kobal och Hush, hush. Annars är de i toppskick.

Så, sätt igång och gissa! Jag ser fram emot era svar!

1 kommentar: