18 januari 2013

Nytt i bokhyllan


Hämtade paket från adlibris idag, och ja, jag vet att jag inte borde köpa nåt nytt eftersom min olästa-hylla svämmar över, men vad gör man då när böckerna bara skriker "KÖP MIG!" åt en från dataskärmen. Jag säger som jag alltid säger när min pappa klagar på att jag handlar i onödan: Jag behöver dem för mitt välbefinnande!
Så enkelt är det ju.

Blodsmagi fick jag visserligen som rec-ex, så där är jag bara lycklig.
Snövit var ju ungefär hur vacker som helst. Jag bara satt och stirrade på bilderna på vissa uppslag.
Paper Valentine har jag hört mycket gott om. Ska bli spännande att läsa.
Saga är ett seriealbum. Japp, tro det eller ej. Det är inte ofta jag köper sånt, men jag har redan börjat läsa och jag gillar den. Recension kommer när den är utläst.

Härlig start på året. Nu ska jag bara ge mig själv dataförbud så att jag läser dem också. 

För övrigt så har jag nyss sett Les Misérables och gråtit i cirka två timmar i sträck. 
Dagens tips: se den utan mascara. 

1 kommentar:

  1. Ser fram emot din recension av Snövit. Visa gärna bilder ur den! Är lite sugen på den! :3

    SvaraRadera