24 februari 2013

Försäljning av olästa böcker

Jag rensade ur min olästa-hylla igår och hittade en hög med böcker som jag troligtvis aldrig kommer att läsa. En del av dem har jag börjat läsa vid ett tillfälle, men gett upp av olika anledningar. 
Alla böcker är i nyskick. Några av dem är öppnade, men det syns inte på dem. 
Alla har mjuk pärm (häftade, danskt band eller kartonnage) om inget annat anges.

Så, nu är min fråga, vill någon ha dem? 
Jag tänkte att jag kunde sälja dem för typ 60 kr/st (portokostnaden är ca 50 kr/bok i vadderat kuvert).
Köper man fler än en så kan vi diskutera priset ifall de går i samma kuvert.

Är du intresserad? Maila mig på ibokensvarld@hotmail.com så berättar jag hur vi går till väga.



Sprickor och honugslim av Linzi Glass 
My so-called life av Joanna Nadin 
Kaninhjärta av Christin Ljungqvist 


Once dead, twice shy av Kim Harrison 
Karma Boulevard (inbunden) av Anna Kerubi
Evig natt (inbunden) av Michelle Paver 


The pain merchants och Blue fire av Janice Hardy (Del 1 och 2 i en trilogi)




Nearly departed och Immortal rules av Rook Hastings (del 1 och 2 i serie)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar