25 april 2013

Mitt namn är O


Får du ibland känslan av att ditt liv inte tillhör dig? Att allt du gör är förutbestämt, som om ditt liv planerades i detalj innan du ens föddes?
Då kan jag tala om en sak för dig: du har rätt.

O arbetar för mästarna, de som bestämmer över våra liv. Men nu tänker O inte spela efter mästarnas regler längre ...
Under en enda dödsföraktande natt utmanar O mästarnas makt. Ska O lyckas, och för alltid förändra världen?


----------------------------------------------------------------------------------------

Jag tyckte att den här beskrivningen lät lite så där härligt knäpp och spännande, och hade i mitt huvud föreställt mig en tjock bok med något jag aldrig läst förut.
Snacka om att jag blev förvånad när mitt paket kom, och boken är en lättläst, tunn bok från förlaget Argasso. 
De 77 sidorna gav mig väl inte direkt storyn jag förväntat mig, men i händerna på en högstadieelev skulle den säkert gå hem, även om jag inte blev stormförtjust.

Jaja, ibland kanske man ska läsa beskrivningen lite bättre innan man klickar på Köp-knappen.
Resten av paketet verkade dock lovande. 
Mer om det senare...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar