5 maj 2011

Drunknar i nya böcker...

Det står lite stilla på bloggen just nu, och detta är inte för att jag inte läser. Problemet är att jag läser för mycket. Vårens böcker bara ramlar över mig, och jag vet inte i vilken ände jag ska börja. Jag vill ju läsa allihop. Nu. Så jag läser lite här och lite där och drar ut på alltihop.

Dessutom är jag sjukt besatt av tv-serien Glee, vilket stjäl en rätt stor del av min fritid. Så. Himla. Bra (och ja, en aning nördig, på det där härliga sättet).

Iaf, jag läser bl.a:

De som går igen av Marcus Sedgwick
Skulduggery Pleasant: Bistra tider av Derek Landy
Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag av Sara Ohlsson
Lasarusfenomenet av Kjetil Johnsen
Himlen börjar här av Jandy Nielsen
Bortom muren av David Whitley



Vilken/vilka böcker är du mest entusiastisk över, vad gäller vårens utgivningar?
Ge mig fler tips på nya böcker (som jag kanske hinner läsa så småningom).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar