19 april 2012

The Hunger Pains


Jag gillar vanligtvis parodier, och skrattar rått åt dem även om de häcklar något jag gillar, men detta var ingen hit tyvärr.
För det första så hade jag inte alls fattat att det var ett seriealbum. Jag trodde att det var en vanlig bok. Det var visserligen inget minus, jag blev bara förvånad.
Visst, någon liten del här och där kanske var rolig, men mest kändes det väldigt krystat och rörigt. Ibland kände jag inte ens igen mig i de riktiga böckerna.
Ganska snyggt tecknad ändå, men det var nog den enda komplimangen den får tyvärr.

I den här serien finns också parodier på Harry Potter and the deathly hallows, Breaking Dawn och Percy Jackson, men de lär jag ju inte läsa.

Kolla in lite rolig parodi på min favoritserie Glee istället. Det är kvalitet...ehh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar